Zaproś znajomego i odbierzcie oboje RABAT!

 

ZASADY PROMOCJI:

                                       

Minimalne zamówienie, aby móc skorzystać z rabatu to 80 zł
- zarówno dla polecającego, jak i polecanego.

 
   

Dla jednego adresu e-mail można skorzystać z rabatu w ramach promocji "Zaproś znajomych" tylko raz. Rabat działa tylko w przypadku nowo założonych kont. Jeśli "zaproszony znajomy" miał już konto w BezOkularow.pl, rabat 10 złotych nie zostanie naliczony.

   

W ramach promocji można zapraszać znajomych przez e-maila oraz przez link dedykowany.

    Opcja "Zaproś znajomych" poprzez e-mail lub link polecający dostępna jest
po zalogowaniu do sklepu BezOkularow.pl, w zakładce "Twoje konto" >> "Zaproś znajomych".
   

Rabat 10 PLN zebrany na koncie w ramach zaproszenia jednego znajomego jest ważny 6 miesięcy. Dokładna data ważności poszczególnych rabatów dostępna jest po zalogowaniu się w sklepie w zakładce "Twoje konto" >> "Zaproś znajomych" >> "Historia poleceń"

    Rabat naliczony w ramach promocji "Zaproś znajomych" łączy się z rabatem z programu lojalnościowego
    Rabat naliczony w ramach promocji łączy się z gratisami dodawanymi do zamówień.
    Rabat naliczony w ramach promocji "Zaproś znajomych" można wykorzystać w koszyku poprzez kliknięcie przycisku "Zapłać" w miejscu "Płatność środkami zgromadzonymi na koncie".  
    Rabaty naliczone w ramach promocji sumują się na koncie klienta.
    Jeśli kwota zsumowanych rabatów w ramach promocji nie przewyższa kwoty składanego zamówienia, zostanie pobrana z konta w całości.
   

Nie można zapłacić za zamówienie tylko częścią zgromadzonych środków chyba, że kwota zamawianych towarów w koszyku jest mniejsza niż suma zgromadzonych środków na koncie w ramach promocji "Zaproś znajomych".

    Środki na opłacenie zamówienia w koszyku pobierane są z konta "Zaproś znajomych" w zaokrągleniu do 10zł. (Przykład: mając do zapłaty w koszyku 88zł, na koncie klient ma zebranych 100zł to z konta klienta pobierane jest 90 zł zebranych w ramach promocji "Zaproś znajomych").
    W przypadku zwrotu towaru lub nieodebrania zamówienia środki przepadają (nie wracają na konto klienta).