Mam problem z soczewkami

Jeśli z zamówionymi soczewkami jest coś nie tak daj nam o tym znać. Jeśli będzie to wada fabryczna, to w tej sytuacji należy złożyć reklamację.

Wielu klientów dokonuje samodzielnej zmiany soczewek z jednej marki na drugą. Robią to bez opieki lekarza okulisty czy optometrysty. Pamiętaj, że kupując w naszym sklepie oświadczasz, że zamawiasz dokładnie takie soczewki, jakie przepisał Tobie specjalista (patrz regulamin sklepu). W sytuacji kiedy samodzielnie dokonasz zmiany soczewek i nie będziesz czuł się w nich dobrze, to my jako sklep nie rozpatrzymy tego jako reklamacji.

Jeśli soczewki, które próbujesz pierwsz raz i nie pasują należą do marki EyeLove, możesz sprawdzić stronę GWARANCJA SATYSFAKCJI Z EYELOVE. Sprawdź, czy Twój produkt jest na liście i zgłoś się. 

Pamiętaj, że soczewki kontaktowe to nie buty, albo spodnie. Nie wystarczy dobrać tylko odpowiedni rozmiar. Każda soczewka to inny materiał i nie ma pewności, że Twoje oko będzie go dobrze tolerować (nawet jeśli wszystkie parametry będą identyczne). Dlatego też pamiętaj o wizycie kontrolnej, podczas której możesz poprosić o inne soczewki. Specjalista powinien zaoferować Tobie soczewki próbne w cenie badania. Na ich podstawie można łatwo ocenić czy nowy model sprawdzi się w Twoim przypadku. Jeśli masz problem z odnalezieniem odpowiedniego specjalisty dla siebie napisz do nas – podamy adresy specjalisty.

Potrzebujesz porady od optometrysty? A może chcesz wypróbować nasz Wirtualny Gabinet? Służymy pomocą!