Regulamin programu

___________________________________________________________________________________

 

1. Klub Bezokularow.pl to program lojalnościowy sklepu, który umożliwia kupowanie stałym klientom soczewek ze zniżką sięgającą nawet do 10% od cen regularnych w sklepie.

2. Aby zostać członkiem Klubu Bezokularow.pl wystarczy założyć konto w sklepie internetowym Bezokularow.pl.

3. Sklep Bezokularow.pl przyznaje swoim klientom rabaty na kolejne zamówienia w zależności od łącznej kwoty wszystkich zakupów z ostatnich 730 dni według następujących progów:

a) Do 100 zł – brak rabatu,
b) 100,01-200 zł – 1% rabatu na kolejne zamówienie,
c) 200,01-300 zł – 2% rabatu na kolejne zamówienie,
d) 300,01-400 zł – 3% rabatu na kolejne zamówienie,
e) 400,01-500 zł – 4 % rabatu na kolejne zamówienie,
f) 500,01-600 zł – 5% rabatu na kolejne zamówienie,
g) 600,01-700 zł – 6% rabatu na kolejne zamówienie,
h) 700,01-800 zł – 7% rabatu na kolejne zamówienie,
i) 800,01-900 zł – 8% rabatu na kolejne zamówienie,
j) 900,01-1000 zł – 9% rabatu na kolejne zamówienie,
k) Powyżej 1000 zł – 10% rabatu na kolejne zamówienie.

4. Rabaty przysługują wszystkim klientom, na wszystkie zamówienia, od początku powstania sklepu, czyli od listopada 2007 roku. Sklep Bezokularow.pl objął zatem rabatami zamówienia z okresu przed powstaniem programu lojalnościowego.

5. Warunkiem zaakceptowania zamówienia objętego programem lojalnościowym jest wpłata pieniędzy za dane zamówienie (przelewem bankowym, za pośrednictwem serwisu Platnosci.pl lub za pobraniem). Przy czym wszystkie dane o aktualnych rabatach są przeliczane raz na 24 godziny. Rabaty zostają przyznawane na podstawie zmiany statusu zamówienia na “zapłacono”.

6. Klient ma dostęp do pełnych danych o swoich zamówieniach z ostatnich 730 dni oraz aktualnym rabacie logując się do panelu klienta w sklepie Bezokularow.pl.

7. Bezokularow.pl pozwala na to, aby korzystając z jednego konta zakupu mogło dokonać wiele osób (np. znajomi, rodzina) tym samym zwiększając swój rabat.

8. Bezokularow.pl w swoich działaniach marketingowych oferuje czasami produkty w cenach promocyjnych (np. 20% zniżki na wszystkie produkty), bądź w atrakcyjnych cenowo zestawach. W takich sytuacjach nie sumują się rabaty programu lojalnościowego z rabatami promocyjnymi oraz nie są naliczane rabaty do cen zestawów. Jednak nasz system zawsze porównuje, który rabat jest korzystniejszy dla klienta i taki ustala dla niego. Przykład: Bezokularow.pl wprowadziło promocję ze zniżką 8% na dany produkt. Klient ma jednak w programie lojalnościowym 9% rabatu - system nalicza mu tym samym rabat 9% (ponieważ jest wyższy od rabatu promocyjnego).